Unity Döndürme Kodları

Arayıp da bulamadığım kodları yazmak zorunda kaldım.

Sıkıcıydı.

Siz sıkılmadan kullanın.

Bir cismi döndürmek için başka bir cismi onun menteşe noktasına yerleştirip  ana cismi onun içine atın. Kodlar aşağıda:

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class HareketEttir : MonoBehaviour
{
public int hiz;
Rigidbody yercekimi;
    void Start()
    {
        yercekimi=GetComponent<Rigidbody>();
    }
    void Update()
    {
     if(Input.GetKey(KeyCode.A)){
          transform.Rotate( 0 , 0 , -1);
     }
 if(Input.GetKey(KeyCode.D)){
          transform.Rotate( 0 , 0 , 10);
     }
    }
}
Bu da onun butona basılmış hali :
public void OnButton()
     {
          transform.Rotate( 0 , 0 , -100);
     }

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir